11 decembrie 2015

edilitara cu becuri




Astazi o sa am o lamentare edilitara !
Trec zilnic pe linga Parcul Dr. Taberei ( ex Moghioros ...   lumea ii spune in continuare tot asa ) Astazi  nu am putut sa-mi iau ochii de la feeria de lumini si nu e vorba de decoratziunile speciale de Craciun ( in aceasta privintza S6 e decorat cu austeritate spre regim de criza ) Parcul e decorat " din fabricatzie " cu stilpi de iluminat din 5 in 5 m ... cred ca nu sint atitea becuri in tot cartierul cite potzi vedea  APRINSE aici si acum ( ora 7:25 deci pe lumina ) Daca stau bine si ma gindesc pe strada mea sint doar 2 becuri ( si nu e cea mai scurta strada ) hai sa spunem 3 dar unul e spart de asta vara si e ...  de neinlocuit !!!
# de ce cu banii respective nu s-au renovat niste scoli ?!?! ( cea la care au invatzat fetele mele a fost in renovare 7 ani )
# de ce nu s-au construit niste gradinitze ?!?1  ( ca nu totzi isi permit pe cele particulare sau o bona ) # de ce nu se reasfalteaza niste strazi ( chestia cu plombatul gropilor se duce la prima ploaia ) ?!?!?
Primarului nostrum nu i-am vazut  mutra decit pe felicitarile de Craciun si Paste, unde nu uita sa ne scoata ochii cu realizarile din timpul " domniei " sale ( de la a conduce nu de la domn ) apoi sa ne blagosloveasca cu urari libidinoase in sperantza ca nu-l vom uita de ( apropiatele ) alegeri .
Draga MOS CRACIUN ... te rog sa faci tu o minune si poate ne scapi de el si aduci in loc un edil mai de doamne ajuta ! stiu ca  o sa fie cam greu ...nu prea ai de unde alege...