14 decembrie 2015

cine nu e pus pe lista ... nu exista






De la o virsta ( la mine de la una frageda  ) cam uit ... dau si eu vina pe stres si ma bucur de tehnica : noroc cu telefoanele astea destepte care au si sertar pt liste electronice ... nu mai trebuie sa caut cu disperare in geanta ( si am gentzi fff incapatoare din pacate ) pe unde s-au ratacit LISTELE  !!!
Pentru mine ( dar cred ca si pt altzii ) listele au fost mereu un colac de salvare :  merg la cumparaturi - fac lista ! am de trimis felicitari - fac lista ! am de facut cadouri - fac lista !
O inventzie de ajutor este  reminder-ul ( ca cel de pe telefonul mobil )  ... sa ma traga de mineca cu 2 zile inainte ... cum face Facebook-ul cu zilele onomastice ...de cite ori nu m-a salvat !!!!!!!!!!!!
Am mai dat o fila din calendar si am intrat in panica ...se apropie ... de data asta nu sfirsitul lumii ( acela nu ma mai sperie ) ci sarbatorile si cozile ce vor fi prin magazine ... macar listele sa le am pregatite ! 

  # o lista pt ce pun pe masa : cirnatzi, babic, cozonac, cafea !!! in rest mama sa traiasca !!! face cele mai bune " porcarii " home made !!!!!!!!!! si o placinta cu brinza si stafide traditzionala pt sarbatori incit tot anul tinjesc dupa ea ! Porcul e taiat definitiv ( de pe lista ) de cind ne-am mutat la bloc !
 


# o lista cu felicitari : cele electronice sint excelente ! ai de unde alege dar pt cei dragi prefer sa le fac personalizate si aici voi munci mai mult ...dar cu placere !!! in plus e deja incetatzenit obiceiul ca fetele de la serviciu sa astepte ce urari haioase le mai face anul acesta sefa ! nu pot sa le insel asteptarile ... 


# o lista cu ce pun sub brad : aici sint mai multe pagini pt fiecare membru al familiei ... inclusiv Soneta ( pisica )  asteapta de fiecare data cuminte sa primeasca si ea ceva ! si nimeni nu o uita ! Am mare placere sa fac mici bucurioare celor din jur dar pt asta trebuie intii sa gindesc de 10 ori, apoi sa pun pe lista.
 
A mai ramas sufletul ...si o lista cu ce pun in el ...aici ma opresc...si las pagina goala ...