12 aprilie 2011

MIC RO-ul de linga casa





http://ro.netlog.com/go/explore/videos/videoid=...-

E plin orasul de ele!!! au rasarit precum ciupercile dupa ploaie...si nici macar n-a inceput sezonul ploios...
Cu firma lor multicolora te imbie sa le treci pragul sau , ma rog, sa bagi capul pe geam, la variantele de rulota.
Au luat locul unui fost aprozar sau unui fost magazinas fara nume, au luat spatiu mai mare al unei foste librarii de cartier sau a unei florarii sufocate de concurenta si iata ca ne imbie cu marfuri frumos asezate in rafturi ... si frumos o sa stea mult si bine pt ca nu prea sint deranjate de nimeni !
Am incercat sa ma dumiresc si eu ce e cu minunea si ce sa vad ??? nici preturi mai mici ca sa merite oboseala, nici marfa mai deosebita, nici macar mai multa bunavointa din partea vinzatorilor tineri si plictisiti dar ff importanti in uniformele lor noi...Asa ca am facut calea intoarsa cu sacosa goala si am promis ca ramin fidela tot fostilor mei furnizori.
Domnilor patroni ma mir ca nu ati invatat pina acum ca romanul se duce pina in celalalt capat de oras pt 2 lei mai ieftin sau sta ore in sir la coada dupa care se imbrinceste cu spor pt o promotie de 2 la pret de 1!!!!!!!