19 iunie 2015

mai smart decit stapinul

Dimineatza ... tramvaiul 41 .. .mai putzin aglomerat ca de obicei ... au mai luat copiii vacantza si salariatzii concediu ! Eu pe un scaun ... In fatza mea doi tinerei : EL se ofera sa o tzina pe genunchi pierdut in albastrul rimelat al ochilor ei cam goi ... cu sperantza unei imbratzisari patimase sau, cu putzin noroc, a unui sarut pasional la prima ora ... EA cu bizdici, cu pofte, cu dorintze clare ( o fata care stie ce vrea ) il interpeleaza brusc si poruncitor : - Da-mi si mie telefonul tau ! El docil si aproape dind din coada ( daca ar fi avut ) se executa ! FERICITA de captura ea incepe sa se joace pe mobil( se vedea clar ca nu era pt prima oara ) ... si se joaca ... si se joaca ... aproape 15 min ... Din cind in cind scapa cite un chicotit de placere la atingerea unui punctaj max ...Degeaba el incearca sa o atinga fizic pe dupa git, pe la ureche sau pe picioarele etalate in pantalonii prea scurtzi si prea gauritzi /peticitzi ( moda din vara asta e croita special pt canicula si infierbintarea spiritelor )Dragalaseniile lui sint ignorate total ! Jocul de pe mobil pare mult mai captivant ... mult mai incitant ... mult mai excitant decit respiratzia accelerat a bietului baiat ( cauzata probabil si de frecusul ei in ritmul impus de sonorizarea tastelor jocului ) Din pacate eu a trebuit sa cobor ... ea a parasit genunchii lui amortzitzi si a ocupat fericita scaunul ramas liber, fara a ridica ochii de pe mobil... In concluzie ... uite cit de relativa e fericirea si cit de mult conteaza sa fii dotat cu ce trebuie ( in acest caz cu telefonul potrivit) Macar acela sa fie " smart " ....... PS : pina si eu am ramas FERICITA ca am gasit si azi subiect pt. un mic blog