10 iunie 2015

eu o fac de placere

Stirnita de dialogul cu niste prieteni si de dracusorul care zace in mine am zis ca ar fi cazul sa ma confesez ... confesiune care s-ar putea sa nu intereseze pe nimeni dar... Nu sint genul de femeie care sa caute in 3 dictzionare pina scrie o fraza asa zis inteligenta ( apoi sa uite de ghilimelele de rigoare si sa lase impresia ca a fost clocita din propria scafirlie ) Mai bine scriu 2-3 prostioare personale dar pe care mi le asum cu zimbetul ( usor parsiv ) pe buze si genele fluturind intre perversitate si gluma ! Asta sint eu! Nu scriu pt. a cuceri lauri, audientza sau ... barbatzi ( culmea e ca am cucerit mai mult femei ... da nu-mi pare rau ...sint si oameni minunatzi pe aici ) Nu scriu pt a face bani din asta ( cum am aflat destul de tirziu in ignorantza mea credula ) Nu scriu pt. a-mi face noi prieteni ( dar recunosc ca mi-am facut citziva dusmani ... lucru la care chiar ca nu ma asteptam ) Nu am veleitatzi de romancier asa ca nu ma tzinetzi minte ca nu o sa ajung sa va dau autografe ... Nu sint psiholog asa ca nu va grabitzi sa va intindetzi pe canapeaua mea ( deja gheranita de mitza ) Eu o fac de placere !!!!!!!!!!!!! placerea scrisului. Ce-i drept era mai bine cu creionul ... pe hirtie ... ca pe vremuri in jurnale ( marturisesc ca am avut unul numit " Jupi " cu care dialogam destul de des ) Simt o anume placere a refularii ( de la a da din prea plinul acumulat nu de a revarsa dejectzii ) ... placere a impartasirii ( de la a impartzi cuiva povestile nu de a te purifica de pacate la biserica ) asta ca sa fie toul clar !!! Nu sustzin un anume partid sau o tzara ( asta nu ma face mai putzin patrioata ) nu pledez pt un rege sau un presedinte ...nu fac politica !!! dar ca tot romanul imi dau si eu cu parerea ... in scris ! Un fel de exhibitzionism ... pt. placerea personala dar in public !!! Nu caut sa ma spovedesc nici sa emit judecatzi de valoare ci doar sa pun intr-o anume forma un gind ... o bucurie ... un necaz ... o framintare! Sa-i dau drumul in eter si sa astept cuminte ( sau nu ) sa vad cu cine rezoneaza ... nu e o pinda ( prada / pradator ) ci o placere de a gasi oameni care itzi dau dreptate si, de ce nu, oameni care te contrazic ( musai cu argumente ) Mereu o sa o fac de placere ... sper ca si cei care ma citesc ... lafel !!!