17 iunie 2015

crape capul caprei...vecinului

Ca si cind nu ar fi destul rau pe lume mai este si ... rautate ! Nu as fi crezut nici nu as fi vrut sa am ocazia sa cred...si totusi ... rautatea gratuita, dusmania, lipsa de colegialitate sint duse zilnic la extrem ... ca uneori chiar meritam o asa soarta ... o asa tzara...asa conducatori etc. Daca este capra vecinului mai grasa ... SA MOARA !!!!!!!!!!!!!!! si daca e mai slaba tot SA MOARA !!! ( ca ne face de ris cu ea ) sau si mai bine sa moara numai capra lui ( a mea sa traiasca chiar daca e o capra proasta, stearpa si plina de riie ) Daca eu nu pot sa nu potzi nici tu ba sa-tzi fie chiar mai rau ca mie, sa ne fie la totzi rau decit sa las eu de la mine ... Te vad doborit la pamint si itzi dau cu piciorul desi mai usor mi-ar fi sa-tzi intind o mina ... dar " pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti " Si-a luat vecinul o masina bengoasa ... al naibi ! si-tzi aluneca mina pe linga portiera ( intimplator tzinind si un cui in ea ) Ai alt vecin care te enerveaza la culme? brusc devii fan rock iar cel suparat nu se asculta decit cu sonorul la maxim ! sa-i moara timpanele ( lui si chiar la tot blocul ) A plantat X de la 5 niste visini in fatza blocului si s-au prins ( iar corcodusul tau nu ) ?! tot se anuntza cod galben de furtuna ...ce ar fi sa-i ajutzi sa se indoaie putzin ? Iti promit ca o sa te sustzin si o sa te ajut ( de multe ori fara sa mi-o ceri ) dar daca apare o oferta mai profitabila pt mine nu am nici o retzinere sa te las balta ( fara preaviz ) sau sa lovesc pe la spate ... mie sa-mi fie bine ! Acestea sint citeva principii bine inradacinate in mintea unora dintre noi ... cum se face ca am dat tocmai eu de oamenii astia cu principii??