13 iunie 2015

azi ...nesuferita ( blog fara pretentzii )

Nu sufar canicula !!!!!!!!!!!!! De fapt nu stiu cine o poate suferi??? Acasa nu am aer conditzionat pt ca nici pe acela nu-l sufar asa ca suport cu stoicism caldurile ventilindu-ma si vinturindu-ma de colo - colo !!! Ieri natura a avut o slaba tentativa de revolta si acoperire a cerului cu nori amenintzatori ( de aceasta data le doream amenintzarea cu ploaie ) A tunat !!! A fulgerat!!! A traznit !!! In concluzie ...tot tacimul !!!!!!!!! dar de racorit tot nu s-a racorit... ba astazi va fi din ce in ce mai fierbinte aerul, asfaltul, creierul meu care simt cum mi se dilata si asta nu inseamna ca voi deveni mai inteligenta ci mai molesita si mai iritata de tot ce-mi iese in cale ...pina si de pisica intinsa pe gresie, care ma implora din ochi sa o stropesc cu apa ( chestie care pina mai ieri ii displacea profund ) O prietena m-a certat ca de ce fac incantatii pt ploaie cind toata iarna mi-am dorit caldura ! Fara a face filozofie asa e omu, nemultumit oricum ai da-o !!! isi doreste toata iarna sa duduie soba sau caloriferul iar vara ar prefera totusi putzina gheazta ...nu ar fi rau intr-un pahar de cocktail cu umbrelutza pe o plaja cu nisipul fin si auriu ( fara mucuri de tzigara, seminte si simburi de caise in care sa te tai in talpa ) cu briza ... cu pescarusi ... cu muzica de sezon ... cu o companie placuta .... Visez frumos in dimineata asta ...mai bine plec la piatza cit mai e racoare sa cumpar niste rosii, o bucatzica de brinza si o cutie de inghetzata ... hrana mea pe toata vara ! din cind in cind voi mai adauga o frunza de andiva sau o maslina dar nimic mai mult ...si fructe!!!multe fructe! O zi racoroasa tuturor ( pe unde reusitzi sa va adapostitzi de codul rosu ) !