18 aprilie 2015

tEiUbEsC

Astazi mi-ai spus : TE IUBESC ! si apoi, jumatate din zi, am umblat cu " te iubesc"-ul tau pe figura ... Nu a contat ca brusc a inceput sa ploua iar eu nu aveam o umbrela ... nici ca la piatza crescuse cu 2 lei pretzul la rosii ... nu a contat ca am avut o disputa ( fara invingator si fara invins )Important a fost doar ca am arborat un zimbet satisfacut de muiere implinita ( departe de ceea ce sint in realitate ... dar nici asta nu a contat ) Desi constienta de faptul ca a fost doar unul din miile de " te iubesc " - uri fara acoperire spuse pe minut in eter ... nu a putut sa nu ma gidile la orgoliu si la inimioara putzin ... numai bine atit cit sa-mi lumineze o zi din ce in ce mai mohorita ( meteorologic ) Cealalta jumatate de zi am reflectat si am ajuns la concluzia ca a fost doar un experiment... o incercare de a-mi sadi in minte samintza unui viitor mugure de iubire ... puterea gindirii pozitive ... fortza gindului bun ... Daca aceasta a fost intentzia se poate spune ca suspicioasa din mine s-a prins ... si totusi... E atit de usor sa schimbi o zi oarecare in una speciala...cu o floare de zimbet pe buze ... e asa de placut sa inseninezi fruntea cuiva ... de ce nu o facem mai des? mai dezinteresat !!! mai sincer ?!?! de ce?