28 aprilie 2015

ride iarasi primavara

Ride ea dar parca isi ride de noi !!!!!!!!! In termometre temperaturile sint ba caniculare ( de vara ) ba cu minusuri ( de iarna ) si cum una nu e ca cealalta ( decret de la ex presedinte ) noi pendulam eroic intre geaca si tricou. Am mailul plin de oferte last minute pt apropiata sarbatoare, unele de la agentzii ( era sa scriu agenturi ) cunoscute si bifate de mine cindva ... altele nici nu stiu de unde aparute ( sa intreb sau nu de unde imi avetzi adresa de mail ? ! mai bine nu ! ) Supermarketurile se bat in oferte la gratare si carbuni, la mititei si doze de bere, la fleici, cotlete si frigarui desi romanul abea a digerat ciozvirta de miel si outzele de la Paste ( o analiza la colesterol n-ar strica...nici la transaminaze ) Unul din 5 romani are pe balcon un gratar sau macar o tigaie grill...sintem carnivori din mosi-stramosi ( nu mi-i imaginez pe vitejii lui Decebal devorind kg de stevie ) E clar ca in zi de sarbatoare oamenii muncii ( dar si pensionarii ba chiar si somerii ) vor aduce drept ofranda macar un mititel fumegind pe jarul mocnit si va curge berea in spume . Din pacate vremea se anuntza naspa si asta strica socotelile si la mare si la munte si la Carefoure si la Metro, si mie si tzie ...si industriei hoteliere si celei alimentare ba chiar si vecinului meu de la parter care se pregatea (iar ) sa faca un barbeque sub geamul lui... dar si al nostrum, pina pe la etajul 4 sau chiar 5, unde ajungea rugul fumegind in arome imbietoare pt totzi maidanezii din cartier !!! Voiam sa profit de aceasta mini vacantza ... voiam sa o fac ieftin ( ca un bugetar care se respecta ) sper sa reusesc o frigaruie asortata ( cum imi place mie sa o impanez ) si un tulburel mina 2 dat de la finul meu de acest 1 de mai !!! Promit sa cint cu talent imul scris de Ciprian Porumbescu sau , daca nu, sa nu uit sa aduc casetofonul ( inca mai functzioneaza ) la gradina ... Doresc tuturor pregatiri pline de reusita ( in a alege ce-i mai bun si mai convenabil ) si bucurie in vinerea cu pricina ... mai e putzin !!!!!!!! mie imi place sa ma pregatesc din timp !