16 aprilie 2015

lehamite netlogiana

M-am saturat de atita ipocrizie ... M-am saturat de citate si ghilimele inteligente ... de doamnele care se cred mult mai destepte decit sint doar pt ca au acces la niste ziceri celebre pe care uneori chiar si le asuma ... sau insusesc ( fraudulos ) !!! M-am saturat de domnii care se excita doar la vederea acelor ghilimele !!! M-am saturat sa incerc sa spun ce gindesc si sa fiu catalogata ca nu am spus suficient sau ca am spus prea mult de persoane care nu spun nimic !!! Taxata pt ca pun prea multe puncte de suspensie sau ca nu folosesc diacritice...pusa la zid ca nu ma pliez in tipare ... De astazi renuntz sa mai spun ceva pe " Super Netlog " ... nu mai este ce a fost ... nu va mai fi ...La inceput, fara prea mult entuziasm, am incercat sa ma adaptez noilor conditzii ( nu sa resuscitez si sa bocesc dupa ceva mort ) acum deja am descoperit partzile bune si avantajele unui Facebook dupa chipul si asemanarea fiecaruia ( real sau doar virtual )In definitiv ( vorba unei prietene ) " fiecare avem un schelet bine ascuns in sifonier ". Cine vrea sa ma mai citeasca stie unde sa ma gaseasca : http://femeiacusacosa.blogspot.ro/ sau pe pagina mea fara chip ( DA ! e dreptul meu sa nu mi-l arborez ) ...restul deja mi-atzi pus embargo de multisor ...nu corespund standardelor voastre elevate ... sa fim seriosi ... e pura ipocrizie !!!!!! Deci sa fim ... sa fitzi ( hihihi !!! cu " tz " ) sanatosi !!!