6 aprilie 2015

n-ai ce alege

Am intrat in criza de timp cu cadourile ...desi oferta pare ff mare ...luata la bani maruntzi n-ai ce alege !!! In copilarie primeam o rochitza noua si pantofi de lac...si toata lumea era a mea...vremurile s-au mai schimbat... Idei de cadouri sint prin toate vitrinele si fluturasii de promotzii imi intra la propriu in ochi ... si imi blocheaza cutiile postale ( de mail si de la bloc ) Este aproape imposibil sa ma decid...mare noroc cu bugetul care m-a adus la realitate asa ca m ales sa merg la un tirg de profil. Aici imi fac cu ochiul mai intii iepurasii ( dar ce au ei cu Pastele e greu de inteles!?dar si de explicat copilului care isi doreste neaparat unul) si sint de plush (in toate culorile curcubeului...mi-a placut unul mov !!! ) de ciocolata,de bezea, de sticla de ceramica, de carton, de rafie ... Urmeaza mieluseii ( care parca ar mai avea un sens) din ciocolata, fondant, plush sau cauciuc...zimbaretzi si poznasi ...nici nu stiu ce ii asteapta in curind ... Am gasit si oua de lemn ca in copilarie dar si oua muzicale sau oua chinezesti sau indiene de portzelan... Waaau m-au dat pe spate iconitzele cu becuri sclipitoare si pe Fecioara M facind cu ochiul (alternativ si ritmic) din leduri rosii sau galbene... am gasit si o "minunatzie" de cruce / veioza 3 in 1 cu ceas deasupra capului lui Isus asa ca potzi sa te rogi, sa citesti si sa te si cronometrezi in acelasi timp. Puteam lua o cana cu inscriptzia "Hristos a inviat!" pe care sa o ciocnesc zilnic plina cu bere sau cu vin sau variantele de sezon ale tricourilor cu tot felul de inscriptii aproape sataniste... Tinerele generatzii o sa fie total debusolate traind cu ideea ca Pastele e o sarbatoare vesela , plina de iepurasi , puisori si mielusei zburdalnici nu o sarbatoare a ispasirii pacatelor noastre. Comerciantzii au inspiratie cu carul ( de fapt e o intreaga industrie in spate sau ... mai multe) deci nu ne putem eschiva sub nici o forma de la a face un cadou cu tema ... dar care mai era tema oare???