1 aprilie 2015

corectitudine de 2 bani...pardon ! de 12

Nu este o pacaleala de 1 APRILIE ...sau, daca asta a fost intentzia UPC-ului, plicul a ajuns prea devreme ! In urma cu citeva zile gasesc la cutia postala un plic frumos si colorat din partea UPC. Stiind ca ultima data achitasem factura pe 2 luni l-am privit cu mirare...apoi l-am deschis si mirarea mi-a dat in perplexitate : sa rid sau sa pling ? In interior erau impaturite frumos 2 ( nu una singura ) 2 facturi tiparite pe hirtie de calitate, grosutza si usor lucioasa,prin care eram informata ca figurez in baza lor de date cu o " restantza - penalizare " in valoare de ... 0 ,12 lei Sint convinsa ca numai plicul si hirtiile din interior valorau mai mult !!! Dupa ce am mai luat o gura de cafea ca sa imi revin am hotarit sa nu ramin restantziera pt ca sint un cetatzean corect ... M-am scotocit prin portofel ( am un buzunarel special pt maruntzis ) dar nu am gasit decit fise de 10 si 5 bani ... cred ca n-am mai intilnit de 1 ban decit lipite de asfalt ... nici la cersetori nu cred ca gasesti sa schimbi 10 bai in maruntzis !!! Hotarirea este deja luata : ma voi prezenta astazi la ghiseul UPC cu monezile de 10 si 5 bani si voi solicita restul de 3 bani care mi se cuvine...atunci sa-i vad !!! O sa creada ca-i pacaleala? atunci sa mai astept pina miine ...