29 februarie 2012

cu Masca / fara masca

Aseara am pus sacosa in cui, m-am rujat, m-am parfumat si am fost la teatru.
Marturisesc, cu oarecare rusine, ca nu mai trecusem pragul unui teatru de multa vreme ! Acum, fiind un eveniment special organizat de Teatrul Masca pt a sarbatorii ziua bloggerilor, m-am hotarit sa-mi incarc sufletul de bucurie, de cultura si nu in ultimul rind de ris pentru ca s-a jucat Comedia erorilor .
Nu mi-a parut rau ...a fost ceva special ...de la ospitalitatea gazdelor pina la atmosfera creata in sala de jocul luminilor dar mai ales al umbrelor si de ritmul sacadat al tobelor minuite cu abilitate de niste personaje coborite parca din evul mediu, pe vremea inchizitiei...Ma asteptam sa aiba loc in curind o executie ... asa s-a si intimplat : am fost pusi la zid si condamnati la ris !
Fara decoruri opulente ( dar cu multa inventivitate) si fara costume sofisticate ( dar cu multa imaginatie ) trupa de actori ai Teatrului Masca a oferit un spectacol de o energie debordanta !
Impresionant a fost si jocul " corului nalucilor" ( cum mi-a placut mie sa- l numesc ) dintre toate se detasa un personaj feminin maruntel dar plin de carisma ... ii prevad un viitor stralucit !
Am avut parte si de un miting ( ceva mai pasnic decit altele) si de votare ( democratica 100% ) si de participare interactiva ...pt toate gusturile !!!

Singurul care nu a reusit sa ma convinga a fost personajul Aegeon ( scuze dar cred ca a avut si zile mai bune )
Bucuresteni ( si nu numai ) trebuie sa reinvatam sa ridem nu sa ne ridem ...sa apreciem ceva de calitate si munca unor profesionisti nu clisheele si shushanelele ce ni se baga pe git cu polonicul pe toate canalele tv ! si de ce nu, sa alegem sa o facem la Teatrul Masca !!!