20 februarie 2012

de 3x vai mie




E luna in care se poarta un razboi intre 2 sarbatori ale iubirii...asa ca las sacosa in cui si o sa-mi aplec sufletul spre dragoste
Femeile intra intr-o relatie cu sufletul...
Orice s-ar crede, orice s-ar zice ...cit folclor dar si cit adevar / minciuna zace in aceasta afirmatie tot trebuie sa admitem ca femeia e o sufletista, o romantica , o visatoare ...sau numai eu sint asa ???? atunci vai mie !!!!
La inceput tatoneaza...intuieste urmatoarea miscare...spera...viseaza...doreste...crede ca El e alesul si unicul si sortitul...
S-a documentat toata viata din romane, din filme din telenovele...acolo de obicei Fat Frumos ramine cu Sinziana lui ...si se trezeste in viata ca e taman pe dos ...Fat Frumos se da de 3 X peste cap si devine Zmeul cel rau
EL :) se dovedeste din nou un oarecare ca si ceilalti oarecare de pina acum...care vrea doar o amanta sau o " prietena" pt a nu rani timpanele prea sensibile...o distractie ( reciproca !!! sa nu dam cu piatra ) o aventura...o dovada ca inca poate si ca e cel mai cel...EA :) vrea iubire, intelegere, ocrotire, siguranta materiala...si iar iubire ( sau asta vreu doar eu ??? din nou vai mie !!! )
Nu conteaza ca ea isi face iluzii ( cine o pune ??? a stiut de la inceput in ce se baga ) nu conteaza ca ea se si indragosteste ( astea sint mofturi de domnisoare de pension )
" viata e scurta si merita traita din plin " ..."nu mai sintem copii papusha " sau " vrei sa asteptam pina la pensie ca sa te decizi sa faci pasul " sint doar citeva din frazele stas care mi-au gidilat urechile intr-un mod neplacut !!!
Nu pun la socoteala materialistele de cariera , fufele, profesionistele...eu discut de femeia ce se situeaza in procentul de 85 % de pe aceste pagini ...din care fac si eu parte...dorim lucruri diferite in esenta acesti noi ...El si Ea !!! asta e concluzia iar concluzia e trista ( sau numai pt mine ???? atunci vai mie de 3X )