24 februarie 2012

ultimele superpromotii

Urmind sfatul ca o partida buna de shopping face cit 3 de sex in care trebuie sa mimezi orgasmul am plimbat azi o sacosa de fitze prin Mall...ca tot am 2 in zona de s-au concurat unul pe celalalt pina vor da faliment ambele !!!
Reduceri de 70 % pe geamuri dar preturi prohibitive la rafturi...cel putin pt buzunarul meu de bugetar...sa nu ziceti ca noi bugetarii nu avem ce cauta la Mall ca trb sa facem cumparaturile doar de la mini prix sau din IDM ca ma supar foc !!! avem si noi ochi sa admiram, suflet sa oftam, gust, pofte, corp...doar banii ne lipsesc
Au aparut deja colectiile noi asa ca totul e piperat si daca am ratat luna ianuarie ( cind te mai puteai lipi de cite ceva / sau nu !!!) acum doar am privit...dar sa stiti ca sincera sa fiu nu am gasit decit 2-3 articole care ( inchizind ochii sa nu vad pretul) mi-au placut cu adevarat si am plins ca nu mi le pot permite ...in rest...chiar si pe gratis si nu le-as fi imbracat ( si mai ales incaltat) prost expuse, ( de-a valma) si fara acea stralucire a unui lucru de calitate ...ca la noi!!! energia fizica mi-a saczut pina la epuizare ( 5 ore de colindat prin magazine cu o ora pauza nu-i usor nici pt o femeie crede-ma !!!) si m-am ales cu o usoara raceala ca bonus !!! dar nu ma las dezarmata ...miine, mai ales ca este simbata, o iau de la capat spre centru tinta e magazinul Cocor - m-a certat o prietena din Bz ( care l-a colindat de 2 x) ca nu l-am vizitat de cind s-a redeschis asa ca trebuie sa intru si eu in rindul lumii...