18 februarie 2012

isterizeala

Ieri am omis sa deschid radioul la munca si tv-ul acasa ...mare greseala !!!!!!!!!!!!!!
Ma trezesc la un supermarket de cartier ( unde cu 2 zile in urma batea vintul atit la propriu cit si la figurat ) cu o mare de lume la cozile de la case...o mare de lume si la standuri ...vine apocalipsa si eu nu stiu ????
Cosurie gemeau de baxuri de faina, ulei, orez... dar si de piine ( oare cita piine maninca oamenii astia? si cu ce oare :) Hirtia igenica era si ea in topul cumparaturilor ...nu vreau sa ma intreb de ce ?
Unii inghesuiau in cosuri bautura ...asta e cit de cit de inteles ...mai inmoaie oasele si picioarele ...uiti si de foame !
Umila si inocenta dau sa intreb si eu la casa ce mari promotii au anuntat de se inbuzeste lumea sa apuce sa umpe cosurile cu virf ...stupoare ! atit pt mine cit si pt vinzatoarea care nu putea crede ca sint asa de aeriana si nu am amuzit de codul portocaliu spre rosu de ger !!!!!!!!!!!!!
- Cum nu stiti? nu o sa se mai poata iesi din case !!!!!!!!!!!!
Serios?????? uite ca de dimineata am privit ingrozita spre fereastra sa vad viscolu in desfasurare, nametii pina la etajul 3 si vintul culcind copacii la pamint ...nimic din toate acestea ,,, ningea linistit...tramvaiul a fost incalzit ( spre deosebire de toata saptamina cind am facut turturi in el admirind florile de gheatza de pe geamuri ) drumurile erau mai libere si nici urma de viscol...
Offf ce ne mai place sa ne isterizam din senin sau sa ne lasam manipulati !!!
..................................................- ..................................................- ..............
La ora la care scriu e adevarat ca a inceput sa bata vintul mai tare dar tot nu cred ca o sa-mi para rau ca am ignorat previziunile meteo si nu mi-am facut provizii ...disperata ca ma usuc de foame si de frig .