6 martie 2012

pt. ca pot si am cu ce !

Ieri seara mi-a stat inima !!!! am incremenit de groaza, m-am inverzit de indignare si revolta am scapat pina si sacosa din mina ...
Toti am vazut evenimente terifiante de la "Perla" sau daca le-am ratat la stirile de aseara le vom citi prin toate gazetele mari si mici de astazi...
De ce sint eu inca socata??? pt ca puteam, foarte ushor ( probabilistic vorbind ) sa ma aflu printre victime ...acela e de 6 ani coaforul pe care il frecventez , cunosc fetele...puteam sa ma aflu pe unul din acele scaune ale mortii...
Aproape ca imi stau in git cuvintele si inca nu pot sa-mi revars valul de frica si de stupefactie...
De ce ???????????? cu ce drept ?????? in numele carei justitii ???????doar asa pt ca pot si ca vreau !!! si ca am cu ce !!!!!
Un nebun cu acte in regula( actele nu el ) isi pune in cap sa se razbune ...ia pistolul din dotare ( pt ca e dotat, are cu ce !!!) si poc !!!! isi face dreptate. Si vai !!! citi mai sint ca el, nedovediti, care asteapta in umbra mintilor lor bolnave sa le vina curajul sa actioneze ....ma apuca groaza!
De neimaginat si faptul ca sefii inca incearca sa-si mascheze neglijenta asta, sa iasa din incident curati ca lacrima ...macar sa aiba toata viata constiintele incarcate si sa cashte ochii de 10 x cind mai lasa un pistol pe mina unui angajat...lacrimile sa le lase familiilor victimelor nevinovate .
Neintelegeri conjugale sint cu carul !!!! gem tribunalele de altercatii si dispute !!! de gelozii si impulsivitate !!!! uneori se lasa cu palme, picioare, pumni, bite de baseball ( fiecare cu ce are la indemina) dar sa intri cu singe rece intr-un loc public si sa te crezi in filmele americane improscind cu gloante in stinga si dreapta pt a-ti regla conturile de acasa ...asta chiar ca ne lipsea !
Nu era mai bine MAI ANIMALULE !!!! ( ca om nu te pot numi ) sa pui tu frumushel pistolul la propria-ti timpla si sa iti gauresti scafirlia aia zdruncinata ...scapai lumea de un consumator de oxigen .
Parca se stabilise ca gelozia e o BOALA ???????!!!!!!!!!!!!!!!!! pai sa se faca mai repede spitale speciale ( sau temnite ) ca mushterii se gasesc la tot pasul ...
Iar noi, doamnelor, sa fim atente pe unde ne poarta sacosha si cu ce nebuni dam nas in nas !!!