22 noiembrie 2016

ne datzi ori nu ne datzi ?!




Inca de cum am pasit pragul laboratorului am fost asaltata de fetele din colectiv cu intrebarea : avem sau nu liber pe 2 decembrie ?
Cum eu nu ma uit prea des la TV nu eram la curent cu promisiunea ( evident electorala ) a guvernantzilor. Oricum ( daca ar fi sa fie )  decizia ar pica destul de tirziu pt o plecare oriunde afara ( din Bucuresti sau, de ce nu,  din tzara ) locurile fiind deja ocupate de norocosii de la privat care au stiut din timp cum sta treaba. Mai sint citeva camere libere prin Belize si cred ca s-ar mai gasi si prin Tenerife dar nu cred ca mi-ar prii clima...ce naiba?! vreu putzina iarna !
Spiritele s-au incins, au inceput sa apara argumente si invective si... ma uitam ca cele mai aprige erau cele care oricum o sa stea in fatza TV-ului ...dar de! e dreptul lor ! In definitiv nimanui nu-i strica o minivacantza de 5 zile la munte, la mare, la tzara, la gradina sau la mall !!!
 Formarea de echipe pt recuperare nu e nici ea cea mai echitabila solutzie asa ca astept cu nerabdare o decizie " de sus " ca sa am si eu ce circoti ( nu ca acum si oricum nu as face-o !!! )