23 noiembrie 2016

de dupa blocuri







Va era dor de povestile mele din tramvaiul 41 ??? pun pariu ca nu prea ... adevarul e ca si eu as prefera sa merg linistita cele 25 de minute, sa privesc pe geam la peisajul dezolant dar familiar sau sa incerc sa mai citesc 2-3 pagini din cartea pe care o tot plimb prin geanta de asta vara !!! Se pare ca nici in dimineatza aceasta norocul nu mi-a suris ,
Dupa ce ca nu e incalzit ( cu acest fapt m-am obisnuit deja ... ori nu potzi sta pe scaun de cit e de fierbinte ori nu potzi privi pe geam de inghetzat ce este ) mai am si bafta de a merge de citeva zile cu un grup de golani care fiind de obicei 3 sau 4 ( uneori si o fata ) au tupeu si curaj cu carul !!! Vocabularul lor se reduce la : "mortzii ma-ti , bulangiu, jegos, panarama, de belea sau handicapat " dar asta nu ar deranja fff tare daca nu ar avea placerea sadica sa puna si muzica la mobil sau ce alt dispozitiv fonic or mai avea si o pun tareeeeeeeeee ! si sint maneleeeeeeeeee ( credeam ca au disparut deja ! ei nu ! s-au combinat cu turceasca vaicarita si darabane ) Astazi au exersat si ritmurile tobelor pe scaun ...ca doar nu mai sint la moda ghiozdanele ca sa ai miinile ocupate cu ele
Nimeni dar absolut NIMENI nu a ripostat !!!!!!!!! oare sint eu cel mai sensibil calator ????? imi venea sa le spun ca pe vremea mea nu mergem asa de bucuroasa la scoala cu lautarii dupa mine ... sau si mai bine sa descarc un intreg incarcator de pistol de calibru mare direct in tzinta ( dispozitivul fonic ca doar nu sint o criminala )  
Are dreptate un prieten care sustzine ca numai cu fortza mai potzi linisti masele ... acest tip de golani aparent inofensivi la bucata, reusesc in grup sa formeze o banda si sa devina delicventzii de miine ai Europei !!!!!!!!!!!!! sau cel putzin ai cartierului care s-a pricopsit cu ei!