19 noiembrie 2016

ce v-a adus pisica neagra?









Black Friday e un eveniment inventat de americani prin secolul 19, care nu are nimic de- a face cu reducerile, ci cu încheierea vacantzei de Ziua Recunostintzei si redeschiderea mall-urilor.
 In timp a ajuns un prilej bun pentru marile firme sa-si faca lichidarea de stoc ( a se citi : " sa scape de ciurucuri " sau de marfa " greu vandabila " ) Cu surle si tobe inainte de a introduce marfa de Craciun, sub pretextul atit de mediatizat al unor " mari " reduceri ...in realitate nu mai mari de 15 -20 % a inceput " marea vrajeala " !!!
Potzi cumpara de la becuri ( reduse cu 0,43 lei ) la aspiratoare (  reduse cu 32 % ... nu le-o fi greu de calculat ?! ) pina si dulciurile au vazut pisica neagra !
Voiam de 2-3 ani sa-mi schimb masina de spalat cea veche( dar inca fff buna ) cu argumentul ca nu e clasa A+++ ( si deci consuma mai mult ) .in plus ( adica in minus ) nu are nici tot felul de smecherii ( unele chiar doar de moft ) cu care sint utilate noile modele.
 Din pacate  eu, ca rac veritabil ce sint, fac un pas inainte si 2 inapoi si pina ma hotarasc sa aleg ceva ... promotzia dispare ... oricum nu aveau din fiecare mai mult de 3 buc / stoc !!!
Uite asa am reusit eu sa fac cea mai mare economie ...ce-i frept  ne cumparind nimic !!!
Voi cu ce lucruri ( de care nu aveatzi neaparat nevoie dar mirajul reducerilor v-a facut sa cedatzi ) v-atzi pricopsit ???????????

PS : ca o iubitoare de pisici negre ce ma aflu...s-ar putea totusi sa-mi cumpar si eu " Infernul " lui Dan Brown cu 20 lei ( ca tot a aparut si filmul )   ...mai ieftin nu cred sa ajunga ... la librariile cu staif ( Carturesti, Diverta ) e 50 - 60 !!! ma mai gindesc totusi pina miine...e deschis si "Gaudeamus " asa ca, pt cartzi, n-ar fi  rau sa dau pina acolo o fuga !