15 noiembrie 2016

marul discordiei : pisica




Poti pierde un barbat din cauza unei (unor ) pisici????????????
Se pare ca raspunsul este DA chiar daca aduna in el toata absurditatea pamintului !!!!!!!!!!!
Oameni buni nu este nici o competitzie ( sau este??? si atunci se pare ca avetzi o problema grava cu capul )
Eu una iubesc fff mult animalele dar in special tigrii...pt ca nu am putut sa cresc unul in apartamentul meu m-am rezumat la pisici, tot feline dar ceva mai micutze ( nu neaparat mai putzin agresive ...uneori )  Am inceput cu un motan superb pe care l-am salvat din strada cind era numai un ghemotoc plin de purici si cu gura mare ... apoi i-am mai adus si o partenera ( traseista culeasa de la Gara de Nord )  si bineinteles au aparut si puii...legea naturii!!! sau inconstienta mea ca m-am incapatzinat sa nu-i castrez ...dar nu despre pisicile mele am vrut sa vorbesc ci despre faptul ca multzi barbatzi nu le suporta !!! si asta nu din motive medicale ( asm sau alergie)

- lasa par!!! nu si daca sint ingrijite si pieptanate iar pt cei fff mofturosi exista si rasa Sfinx
- sint parsive !!! multe femei sint lafel si ...ce va mai plac !!!
- miauna !!! doar nu vretzi sa latre ?...si aici iar nu pot intzelege de ce barbatzii prefera mai mult ciinii desi acestia sint mult mai dificili la bloc .
- sint hoatze ! discutabil...daca sint satule stau cu pestele sau puiul pe masa si nici nu le intereseaza

Am auzit de multe certuri conjugale din cauza unei nevinovate pisicutze prea jucause sau multe verdicte de genul "ori ea ori eu in casa asta " ... de iubiri destramate in momentul in care se muta impreuna si ea isi aduce si pisica ( sa zicetzi merci ca nu si-a adus mama !!!!!!!!!!!!!!! ) sau de jigniri de genul " daca imi umpli casa de pisici mai bine ramii fata batrina la ma-ta,  eu nu te mai iau "

In momentele mele de tristetze sau de boala sa stitzi ca am gasit o "vorba buna" :)in torsul lor monoton si in alintatul lor lingusitor si interesat ( recunosc ) dar care e si terapeutic dovedit !!!
Nu va cer sa le iubitzi ...va cer sa le toleratzi ...cer doar sa acceptatzi femeia de linga voi asa cum e ea ...cu bune si rele ...deci si cu animalul ei de companie !!!!!

PS : sper sa nu fiu admonestata ca nu am aparat si cauza ciinilor ...o apar si pe aceasta dar se pare ca ei sint mult mai usor acceptatzi de barbatzi