17 noiembrie 2016

descintoteca



Imi povestea o colega ( si nu e o proasta ) ca fata ei " are cununiile legate " !!! orice baiat cu care iese, fuge apoi mincind pamintul ... nu se leaga nimic ... si nu e nici cocosata, nici chioara, nici toanta ( zice mama ) " Precis e pus pe capul ei un bluestem ... precis cineva rauvoitor i-a facut farmece " ...
Sint RAC veritabil si deci cred in " prostii " de genul fenomenelor paranormale, extraterestrilor, horoscoapelor si zodiacelor dar ... parca asa ceva  si pt mine e prea mult !!!
Credulitatea a fost taxata inca din cele mai vechi timpuri...vracii, vrajitorii si proorocii au avut loc de cinste la casele imperiale...

Pe de alta parte nu neg faptul ca exista energii negative care te pot lovi cind itzi e lumea mai draga ( ca energiile pozitive lovesc mai rar )  dar ...  in sec XXI sa mai mergi sa-tzi dezlege cununiile in loc sa te intrebi ce hibe de comportament ai ... denota ca pe undeva e o problema ...a fiicei dar si a mamei in aceeasi masura !!!
Gugalind am gasit un descintec de dragosteala ...cine stie...poate totusi ajuta ...


Plecai in luncă
In Sfanta Duminică
Pe potecă necălcată
Pe rouă nescuturată
Prin dragoste neadunată !
Poteca dac-o călcai
Roua că o scuturai
Si dragostile le adunai
Si-n astă apă
Si-n astă cană
Le băgai
Si cu ele toate
Pe corp mă spălai ;
Nu mă spălai de lutoasă
Si mă spălai
Să fiu mai drăgăstoasă
De toată lumea aleasă !
Nu mă spălai de lutoasă,
Si mă spălai de farmece,
De uraciuni, de dătături,
Aruncate de la strine,
De la vecine,
De la surate,
De la cumnate,
De la potrivnicele mele toate!

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! sa-mi fie cu noroc !