12 octombrie 2016

un Las Vegas mioritic




Imi vine si acum sa rid in timp ce incerc sa scriu...de ce tzi-ai dori sa creezi un Las Vegas cind prin single tau curge un " La's Fierbintzi " ???
Am vrut sa trec sub tacere experientza mea cu proaspatul renovat hotel X din Sinaia dar nu m-am putut abtzine  asa ca  a aparut acesta postare.
Stiind ca vom fi cazatzi la X ( si rememorind cele 3 datzi anterioare in vechea dar placuta locatzie ) ardeam de nerabdare sa vad ce tenta de modernism i-a dat noul proprietar. Nu mica ( ba chiar fffff MARE ) mi-a fost mirarea cind, inca de la receptzie, m-am trezit in 1001 de noptzi cu un perete ca in iatacul lui Suleiman Magnificul dar de o calitate mult mai indoielnica pina si decit recuzita din film !!! Dupa ce kitsch-ul m-a lovit in freza m-a trezit brusc la realitat faptul ca trecerea spre lift se facea prin ...sala de mese !!! Helooou ! se ( auto ) sesizeaza Sanepidul ???
 Barbatzii poate s-ar astepta sa gaseasca in pat o Scheherazada sau macar sa aiba parte de un belly dance iar femeile sa fie masate incet dar viguros de un vizir...nici pomeneala  ! Personalul  e poate singurul fara cusur in toata povestea !
Camera confortabila si spatzioasa...ce sa zic ?! dar decoratziunile din tabla aurita si argintata iar mi-au zgiriat retina si bunul gust ! Patul matrimonial ( la care sincer nu ne-am gindit cind ni s-a spus ca vom avea o camera cu pat dublu ) a pus capac cu bumbii lui din cristale ...in schimb functzionalitatea ( sau disfunctzionalitatea ) luminilor cit si alte mici amanunte nepermise la 4 stele fac din ansamblu  un amestec de hotel de 2,5 spre 3 ***
Dimineatza, la masa ( aceeasi prin care toata lumea se vintura cu bagaje ) m-a apasat o opulentza demna  de o sala de bal : candelabre cu cristale si brizbrizuri atirnau din tavan strivindu-ne aproape din jumatate in jumatate de m. iar pe unde se terminasera candelabrele eeee ! intregul tavan era impinzit cu spoturi . Cum luminatzia nu parea de ajuns ( in mintea designer-ului sau poate doar a patronului ) pe fiecare masa tronau sfesnice cu 3 bratze ( din tabla chioara).  Pentru ca ambiantza de harem sa fie si mai bine subliniata, sala era impodobita si cu 2 coloane pietruite cu mozaic auriu !!!
OK ! la asa " mise en place"  ma asteptam la cine stie ce mic dejun. Nici aici gusturile amestecate ( ca sa ma exprim delicat ) nu se dezmint : gaseai oua ochiuri dar si brinza de 3 feluri cu mucegaiuri alese alaturi de sunculitza de tzara cu ceapa rosie ( la prima ora ?! )  omleta ( oare tot cu brinza frantzuzeasca ? ) dar si icre, si vinete, si zacusca ... file de somon cot la cot cu traditzionalul / nelipsitul salam Victoria... suc de fructe, cafea dar si ( aici chiar ca mi-a rupt gura ) pahare de sampanie !!! Nici nu am stiut ce sa aleg din asa festin !
Hotelul are in dotare si o jumatate de parcare in care incap fix 2 masini si 1/2  ( cealalta jumatate fiind transformata in terasa pt fumatori ! Are si un ciine de paza ( rasa pitica ) cu care totzi doritorii se puteau fotografia !
Daca mi-a scapat ceva s-ar putea sa mai descoperitzi si voi, cei care, vetzi nimeri din intimplare sau vrajitzi de pozele de reclama de pe net, la aceasta locatzie strutzo-camila .