24 octombrie 2016

la parastasul lui Bula




Romanii nu mai au umor ? ! ?
Lau ingropat pe Bula si acum, sarmanul, se rasuceste in mormint !!!
O vreme a fost inlocuit cu Garcea apoi, probabil ca sa nu lezam prea mult organul ( de ordine ) i-a luat locul Bendeac ... in puii mei,  ai tai si ai lui!
Din pacate umorul de calitate s-a diluat atit de mult incit a devenit o posirca iar locul lui a fost luat de, bineintzeles !!! ( de ce nu ma mir oare ??? ) ceva de import :  stand up comedy.
- Hahaha! ce cur mare are ma-ta !
- Ba a lu ma-ta e de 10 ori mai mare ! hahaha! 
Minunat ! sa se rida tot fraieru cu gura pina la urechi, cu o tarie in fatza,  dupa o zi / saptamina extenuanta de tras la jug.
Am incercat ieri, recunosc, cu o doza mare de masochism, sa urmaresc emisiunea "  iUmor " si m-am oripilat ingrozitor. Nu numai ca nu am avut de ce ride ci si mai rau : imi venea sa omor pe cineva ! Apare un mascarici ( el cica avea moaca buna ) si incepe sa o batjocoreasca pe nevasta gravida, aflata in sala si care mai avea putzin si intra in pamint de rusine ! Juriul a ramas siderat si nu i-a dat apa la moara iar publicul nu i-a gustat mascarile ceea ce dovedeste ca mai exista o sansa pt.  bun simtz si umorul de calitate.
Puteam,  in orice clipa, sa schimb canalul dar am vrut sa vad pina unde poate ajunge dorintza omului de " afirmare" si am vazut: dincolo mult  de cit am reusit eu duce !  Apoi au mai urmat si altzii ceea ce m-a ingrijorat ba chiar inspaimintat putzin asa ca am decis sa caut ceva mai putzin distrugator de neuroni...ca n-am gasit asta e alta poveste!
Adevarul e ca greu mai potzi face omul sa rida ... mai ales cind nu prea-i mai arde de ris cu ratele la banca si teancurile de facturi pe cap, cu copiii plini de fitze si scheme in cap si cu nevasta pe la minastiri in cautare de pupat  moaste .
Unde ai disparut tu Bulaaaaa mamaaaaa ? de ce ne-ai lasat tu pe nooooi ? ce mai rideam ( mai pe fatza mai pe ascuns ) in " vremurile de trista amintire " pe care totusi reuseam sa ni le inseninam cu un banc bun.