16 septembrie 2016

sint cu ochii pe voi !







Bu-hu-hu !!! Se poarta bufnitzele !
Am tras o fuga prin mall si nu a existat firma care sa nu arboreze in vitrina sau pe umeras un tricou, o bluza, un hanorac, o gentutza cu chipul ochios al pasarii de noapte !!! nu sint omise nici pandantivele, inelele si cerceii ...e vremea vrajitoarelor !!!!!!!!!!!!
Simpatica, pufoasa, adorabila ... ma si mir cum de nu e luata ca animal de companie !!! sau este ??? acum nu-mi spunetzi ca de catre Harry Potter !
E un chip prietenos si mai ales decorativ !!! felicit pe aceasta cale designeriii care au ales-o in locul craniilor cu tzinte de care incepusem sa am oroare ...!!! 
Am vazut si pusculitze ( inlocuind traditzionalul purcelus ) asta ca sa nu mai amintesc de nenumaratele filmuletze de pe net !
Una din cele 2 fete ale mele e fashion victim asa ca deja ma impac cu aceasta imagine tronind pe tricourile ei deci pe sirma mea !!!
" Sunt unele legende despre bufnita cum ar fi:
1. se spune că aduce ghinion să vezi o bufniță la lumina zilei.
2. dacă visezi o bufniță, se pare că te așteaptă o situația foarte grea din care vei ieși cu mari sacrificii.
3. cântecul bufniței prevestește nenorocirile, prin vaierul lui lugubru.
4. când cântă bufnița pe casă, va muri cineva din familie
…"
Cit as fi eu de superstitzioasa mie una bufnitza imi e simpatica ...e simbol al intzelepciunii ( de ce oare ) si destul de inofensiva daca nu chiar folositoare ...
In concluzie o sa caut un tricou si pt mine si cit mai tzin caldurile  o sa fiu " ochioasa" ... poate ochiadele mele vor face victime ... ca doar e o pasare de prada ...din pacate doar pe timp de noapte ( ceea ce e un mare impediment pt mine care ma culc de la 10 )