17 noiembrie 2015

duminica cotroceniana




Duminica seara am fost invitata la Cotroceni ... S-ar putea crede ca am fost sa pun o pila noului guvern ( care fierbea la foc iute si mai dadea  si in foc ) dar nu ma pricep la politica ! Daca as fi fortzata cu pistolul la timpla ( doamne fere!! ) sa numesc 3 politicieni actuali cinstitzi cred ca nu as reusi deci...
Am fost la Cotroceni pt. Festivalul de muzica veche ...vioara si clavecin ...departe de gusturile mele...fiica mea imi ramine datoare !
Nu am vrut sa ratez ocazia pt ca nu vazusem niciodata interiorul Cotroceniului ( nefiind bucuresteanca nu am beneficiat de faptul ca Palatul a fost o buna perioada un fel de Casa pionierilor ) A reusit sa ma surprinda placut. Tot placuta si intima a fost si atmosfera si  ...nefiind in registrul meu de confort ...am examinat atenta in jur :
# lume fff eleganta dar si 2-3 persoane in blugi
# oameni patrusi de fiorul muzicii lui Bach dar si 2-3 personae evident venite ( ca si mine ) din curiozitate sau  doar pe post de insotzitor
# doamne si domni de pe vremea clavecinului dar si 2-3 tineri si tinere ( probabil studentzi la Conservator )
Stateam si ma gindeam ( in timp ce muzica curgea fluida pe linga mine ) ce ar trebui sa se intimple ca sa imi placa...poate un alt mod de prezentare...poate putzin suflu nou ( eventual niste proiectzii in ton cu melodiile ) ...poate un anumit grad de cultura muzicala ( desi ramin la parerea ca cel mai mult conteaza cum rezonezi cu sufletul )
A fost o seara altfel...o experientza  inedita...un timp petrecut intr-o alta ambiantza si linga alt fel de oamnei ... 2 ore pline de acorduri de vioara si clavecin  ( unele cunoscute de prin filmele de epoca )   niste momente de care nu imi pare rau ca le-am trait astfel ... dar nici nu cred ca ma voi grabi sa le repet ...
La o aniversare a 10 ani de... nota 10 pt afis !!! de un real impact !!!