3 mai 2008

cu sacosa prin Mall

Azi am avut intilnire cu fata mea la Mall.
Pe drum ma si vedeam cum o sa-mi flutur eu sacosa prin Plaza si cum o sa -mi mai bucur ochii cu promotiile de Paste.
Ajunsa acolo am realizat ce dubla greseala fatala facusem:- in primul rind vitrinele gemeau de iluzii desarte etalind promotii la articole vestimentare extravagante ca pret si/sau design,- in al doilea rind la Mall nu se vine cu sacosa de acasa.Aici ti se ofera una, bineinteles de firma si bineinteles cu conditia sa cumperi ceva.
Poti vedea tinere, pina in 25 de ani, fluturind 1,2 sau 3 sacose de la Zara, TinaR, Nexus sau Marks & Spencer si uneori, ca accesoriu, un tip cu 15-25 ani mai in virsta.
Mai exista posibilitatea sa vii cu o sacosa mai veche, in care ai primit cindva un cadou scump.Din aceasta categorie poti vedea pustoaice care, chiulind de la ore, plimba cu nonsalanta un caiet si un pix intr-o sacosa Nike sau Kenvelo.Tot la aceasta categorie intra si domnisoarele care plimba, intr-o sacosa Dada sau Stefanel, un sandwich cu brinza, pe care nu a avut timp sa-l manince in pauza de la serviciu, preferind sa socializeze la o tigara.
In a treia categorie intra adolescentele care, in grupuri zgomotoase, iau cu asalt MeliMelo-ul pt a se lauda a doua zi la colege: uite fata ce cercei marfa mi-am luat de la Mall !!! Din pacate aici nu se dau sacose ci doar pungute dar aceasta lipsa e compensata rapid de risetele care atrag atentia mult mai puternic decit sacosele.
Despre mine...ce sa zic...lipita de un stilp incerc cu disperare sa fac invizibila o ditamai sacosa Billa, in care mai am si 2 sticle de ulei, ca erau la promotie.Noroc cu fiica mea, care apare, integrindu-se perfect in peisaj, cu castile de la mobil infipte in urechi, cu geanta plina de insigne si bineinteles cu o sacosa, Terranova, care, spre bucuria mea, e suficient de mare incit pot sa-mi ascund si eu sticlele de ulei.
In rest...sacose pline va doresc !!!

Niciun comentariu: