18 decembrie 2018

sarbatori ...in ambalaj poleit




Sint pline tarabele si magazinele de kitsch-uri ... nu putem nega ca sint pline si de lucruri de valoare ... e marfa pt toate buzunarele ... acum,  in perioada sarbatorilor,  se vinde orice !!!!!! si aproape tot !!!!!!!!! 

Am colindat ieri pe la " Tirgul de Craciun " ( fostul  " Bucharest Chrstmas Market "  de anul trecut ...deci e posibila si o denumire in romana ! )  
Dupa 2 ture si un vin fiert ( acceptabil ) cu care mi-am fript buzele dar mi-am incalzit oasele cam degerate m-am cam lamurit : la ce pretzuri practica si ce marfuri expune e mai mult  pt streinii ratacitzi de sarbatori prin urbea noastra. Doar ei pot fi pacalitzi asa de usor ( sau poate nu ! )  cu iile chinezesti sau indiene ( brodate  la masina ) cu turta dulce de anul trecut ( in cel mai bun caz ) dar macar haios decorata, dar mai ales cu " porcariile " traditzionale .ANPC a descoperit ca unele  erau cumparate de la supermarket si revindute la de 3x pretzul din magazin  dar tot e mai bine daca ne gindim la criza porcului din acest an !!! 
Daca ai o dorintza pe care sa i-o impartasesti Mosului  pitulat in casutza sa (  in forma de  pagoda sau chiosc ...asa or fi casele prin Laponia oare ??? ) trebuie sa stai la o coada zdravana in bubuiturile de tobe ale celor care isi pregatesc instrumentele pt concertele de seara...
In concluzie am strimbat din nasul inghetzat  si am plecat catre  casa ...

Cu putzina imaginatzie pot sa fac si singura ornamente sau cadouri pt cei dragi...asta inseamna totusi sa ai timp si dorintza ... indeminarea vine de la sine ...Cei care vor  urma sa primeasca rodul migalelilor mele ( voastre )   sper sa si aprecieze gestul venit din suflet ! altfel ramii dezamagit ...
Pina si faptul ca mai adaugi o funditza sau un clopotzel ... un ambalj ales cu grija nu la intimplare ...o felicitare cu 2 rinduri personalizate nu copiate dp net...fac sa se creeze o punte intre suflete ... fac sa aduca bucurie...
Sint sigura ca vor fi si voci pragmatice care vor spune ca un diamant nu mai conteaza in ce este ambalat ! caratele fac diferentza ... poate ... dar sufletul meu de rac ( nu are leac !!! ) percepe altfel un cadou ... un gest ...o sarbatoare ...