27 decembrie 2018

mai putetzi ???





Impinsa de la spate mai mult de Oscar ( motanul )  decit de constiintza... m-am mobilizat ( vorba vine ! )  si am ajuns astazi la serviciu ! Cam ger si cam pustiu pe strazi si in 41 !!! cam frig si la birou unde nu s-a dat caldura de sarbatori !!!
 Cu tona de caltabosi si sarmale in stomac ( evident nedigerate inca ) cu cozonacii de 3 feluri si placinta cu stafide inca in git ... m-am trezit in fatza altor mese intinse ca de, toate femeile vor sa se laude cit sint ele de gospodine: salata boef ( de pui ),  cirnatul sotzului ( adica manufacturat cu talent  si sirguintza de catre  el), piftie  de curcan  ( ca anul asta  s-a cam interzis porcul  ) gogonele zemoase si spirtoase si evident castraveciorii mei picantzi ...
Cum la serviciu nu e permisa  bautura ...bucatele vor aluneca si mai greu pe calea gitului iar colegele  de la care nu am sa gust macar o imbucatura se vor simtzi ofensate asa ca...
Va fi o zi grea ...nu atit profesional cit culinar ( noroc cu proviziile de Colebil si Triferment care nu-mi lipsesc din sertar ) 
Sa avetzi concedii minunate in continuare ( care are ! ) si zile usoare la munca ( cei ca mine ! )
 Ne vedem pe aici !
PS : si sa nu uitam de Stefanel si Stefanitza ( care este ! ) hihihi ! La multzi ani !