4 august 2017

topiredecanicula



ginduri caniculate : 

#  imi place culoarea rosie ...  dar nu pe harta de la  meteo !
#  mi s-au topit cuvintele in cap si tastele parca s-au inmuiat de la prima ora !  abea sint 27 de grade ... stai sa vedem cind vor fi 40!
#  asfaltul devine cleios, norocul meu ca nu port tocuri ...oare cum se descurca acele  pitzi incaltzate cu " stiletto "  ?
#  am aer conditzionat la serviciu dar ... imi bate fix  in ceafa  si toate incercarile mele de a redirectziona traectoria lui au esuat lamentabil !!!
#  ieri pregatisem o sticla de apa rece,  la congelator,  sa o am pt drum ... evident ca am uitat-o acolo ... azi ma  astepta inghetzata asa ca am scos-o pe birou sa o am in ochi ... voi pleca cu ea calda !
#  miine va fi si mai si ! oare se poate mai rau ?! se poate !
#  mi-a pierit pofta de mincare ...oare de inghetzata de ce nu imi piere?
#  pe o asemenea vreme gindurile se incing si te poarta aiurea asa ca:
#  vreau iar la mare...chiar si in Bodrum ! ( sa ma mai intzeleaga cineva! )
#  ce ziceau aia din Ghemotron ? ca " Winter is coming " ???? manipulare !
..................................................................................................
# ...si tot asa