5 august 2017

doar gem ! ?




Ca o continuare a peripetziilor mele pe tarimuri turcesti : oprire la un magazin de suveniruri situat  in apropierea vamei. Imbulzeala la rahat, baclavale si...la toaleta. Am ales zona mai putzin aglomerata cu ciocolata si dulcetzuri.
Numai " chiorul de Fanica " ( era o reclama ) putea sa nu vada ditamai ... capacul !!! Am luat din raft ( citind doar eticheta de pretz nu si cea de pe borcan )  niste gem de rodii pt. mama fara sa am ochelarii la mine. Abea in autocar, dupa glumele care se faceau pe seama unuia care luase si el ( dar in cunostintza de cauza ) m-am lamurit ca gemul respectiv e afrodisiac ...ce s-ar fi mai bucurat  probabil tata ( daca ar fi mai trait ) 
Ca nesatula am mai luat si 3 borcane ca de ...gem de rodii nu gasesti pe toate drumurile ! asa ca, am sters-o de pe lista pe mama si,  in gind,  am facut redistribuirea : cite unul pt. fetele mele ( si evident prietenii lor ) si unul mie ... ca  nu se stie niciodata si termenul de valabilitate e ingaduitor .
Am salvat cinstea obrazului cu vama bulgareasca in care am gasit si pt mama o delicioasa  si neutra dulceatza  de trandafiri.
Sper ca toata lumea sa aiba parte de satisfactzie maxima !!!
Promit sa umblu cu ochelarii legatzi de git !!!