25 mai 2016

extraterestrii de printre noi




De cind cu explozia asta informatzionala nici nu stii pe cine si ce sa mai crezi . Astazi mi-a picat in fatza ochilor un articol cel putzin hilar dar ... naiba mai stie?!

Cercatatorii ( de nicaieri si de oriunde ) au descoperit ca : " persoanele ce au o grupă rară de sânge cu Rh negativ prezintă trăsături neobișnuite și un ADN modificat " In plus aceste personae : " prezintă unele trăsături specifice, precum: inteligența peste medie, simțuri foarte dezvoltate, temperatura corpului mai scăzută, tensiunea arterială mai mare, abilități psihice și intuitive mai dezvoltate, sensibilitate crescută la căldură și la lumina soarelui, o vertebră în plus și de obicei ochi verzi sau albaștri și păr roșcat."

Atit prin natura meseriei cit si ca mama sint implicata direct in aceasta poveste ( ca sa nu-i spun descoperire epocala )  !!! Lucrind in domeniu si avind una din fete cu o astfel de " anomalie " am fost socata de explicatzia data si anume ca acest fapt s-ar datora nefilimilor ( ingeri sau fii ai lui Dzeu  in viziunea unora chiar extraterestrii ) coboritzi pe pamint pt ca de... fiicele oamenilor erau tare frumoase si disponibile iar ei cam pofticiosi sau satui de ingeroaicele lor.

Nu neg ca fata mea ar fi deosebita, nici ca Rh-ul negativ e intr-un fel o anomalie dar trebuie sa marturisesc cu mina pe inima ca :
# nu am fost rapita de extraterestri
# fiica mea nu are aripi desi a zburat de multisor din cuibul parintesc
# nu am intretzinut relatzii sexuale cu nefilimi ( ingeri sau draci ) nici macar in vis
# fiica mea are parul roscat ( light lava red ) obtzinut cu Syoss 8-4
# nu cunosc persoane cu Rh negativ matusalemice nici uriase
# nu sufar de anomalii genetice iar ADN-ul meu cred ca are inca  doar 2 helix-uri nu 8 sau 12 cum se prezice
# pacientzii cunoscutzi cu Rh negativ  nu s-au simtzit speciali si nici deosebitzi decit in momentul in care au fost anuntzatzi ca nu avem singe compatibil cu al lor ( mai ales pt AB negativ ) moment in care  au invocat niste sfintzi si au facut trimitere la niste origini ( ancestrale sau nu ) dar nu cred ca se refereau la cei/cele  din studiul mai sus amintit.

Acum ramine de vazut daca " parintzii " din ceruri ne vor mai vizita sa ne edifice asupra originii noastre sau vom bijbii  in continuare prin religii, genetica si mituri ...cert e ca ... nimic nu e cert !