4 mai 2016

ecouterismul sau...belitzi-va urechile






Dupa ce ca este o zi de primavara ca o toamna tirzie si se anuntza un weekend de stat la gura sobei  pe care nu o mai am  ( poate la gura cuptorului pazind o musaca ) am deschis plictisita mailul si dau peste un articol ce se doreste incitant : 
" Ecouterismul sau placerea de a-i asculta pe altii cum fac sex . Daca pana acum ai auzit numai de voyeurism, trebuie sa stii ca acum a aparut si ecouterismul! Ce este el ? "
Seriooooooooooooos ? pai trasul cu urechea e sport natzional la noi de cind lumea ...si la cit sint de subtziri peretzii la bloc potzi sta linistit in sufragerie cu cornetul de semintze sau de floricele si sa savurezi certurile vecinilor dar si partidele lor de sex fierbinte ...asta in teorie !
Mai oropsitzi sint cei care au in bloc doar pensionari  ( aud vaicareli de reuma si apostrofari de plictiseala ) sau cei care stau la vile ... ei unde sa traga cu urechea sarmanii ?  ( poate peste gardul de beton inalt pina la cer ... ascultind cum sfiriie gratarul vecinilor mai pricopsitzi ) 
Poate ( si ) de aceea s-au inventat emisiuni de genul : big brother sau reality tv unde tragem cu urechea dar si cu ochiul in casele VIP-urilor .. .un fel de 2 in 1 .
Dar nu daca fuck sau nu fuck !!! sex vecinii este  interesat romanul ci...mult mai important pt. el ar fi de aflat :

# in ce mod a reusit vecinul de la 6 sa schimbe Loganul cu un BMW nou-noutz ?
# cine sint domnisoarele care vin si pleaca de la vecinul de la 2 de fiecare data cind nevasta lui e dusa la Techirgiol  la cura de impachetari cu namol ?
# cum,  aproape lunar,  vecinii de la 3 infunda ghena cu ambalaje de electrocasnice cind ei sint amindoi someri ?
# are sau nu rude  batrinica de la parter ??? ( care trage sa moara ) ca poate treci sa-i duci o cana cu apa si itzi lasa tzie garsoniera !
 
Pt ca sint inca la serviciu ( si am restrictzionate paginile ce contzin cuvintul sex ) nu am putut deschide incitantul mail ... mai trebuie sa am rabdare pina acasa ... apoi sa-mi pregatesc ustensilele speciale de ascultat ( pilnii, pahare ) pt ca la noi s-a reabilitat blocul ( sabotaj !!!  ) si nu se mai aude prea bine. Asa mai aflu ca la 2 vecinul si-a luat ciine, ca la 4 copilul a chiulit de la scoala sau iar a luat o nota proasta ...ca alaturi  nu mai e liniste in paradis ...cit despre sex ...se pare ca in blocul nostru lumea e discreta !  Am in stinga mea niste proaspat casatoritzi ...din pacate pina acum numai gura soacrei se aude! fara ustensile speciale ... vibreaza peretzii !