17 noiembrie 2017

culmea culmilor !




Mi se pare culmea indolentzei  sa dai  " accept " de prietenie unui mort ( adica abea dupa ce a trecut in nefiintza !!! ca sa fiu bine intzeleasa ) Cit era  ( inca ) in viatza nu ai gasit suficient timp ... eeeee uite ca timpul n-a mai avut rabdare ( vorba lui Marin Preda ) sa te astepte pe tine sa te hotarasti daca merita sau nu ! necunoastere ... nepasare ... ambele ... Trist dar adevarat!!!
Mi se pare culmea ipocriziei sa te faci, dupa aceea, ca suferi si ca ii deplingi disparitzia prematura ... e o impietate pt. cei care l-au cunoscut si chiar au suferit linga si pt. el !
...................................................................................................................................................
Am ales sa am un nr. mic de prieteni nu pt ca as fi o nesociabila sau o ciufuta ci tocmai pt a putea socializa ( cit de cit ... in limita timpului liber ) cu totzi. A fost alegerea mea ... altzii prefera sa aiba cu miile si chiar pot sa tzina pasul cu ei si postarile lor ... din pacate eu sint multora restanta cu raspunsuri, replici sau Like-uri ( la care recunosc, sint zgircita )  ... oi fi eu mai inceata ...
...................................................................................................................................................
Dar mai exista o categorie care are impresia ca merita sa fie adulata ... ca tot FB-ul e al lor sau ( dupa ce au aflat ca totusi Zuckerberg e actzionar principal ) macar la picioarele lor . Se inconjoara cu o sumedenie de aplaudaci ( mai mult sau mai putzin sinceri...dar ce conteaza ?! ) si la prima incercare a unui " neavenit " de a-l critica ... jar maninca ! incep represaliile, reclamatziile, block si cerere de suspendare de cont etc !
...................................................................................................................................................
Este o reclama la TV care-mi place : internetul esti tu, el, ea, dar mai ales NOI !  pisicutzele, zimbetele, postarile, like-urile, lacrimile ... NOI  facem ca FB sa existe si sa mearga mai departe ... totusi macar putzin respect pt cei dusi dintre NOI !!!!!

PS : cine are urechi,  sa auda ... cine are tupeu,  sa ma pirasca