12 august 2015

spagareala intre CORECT si INCORECT

Aseara s-a comentat si rascomentat problematica spagii in sanatate ( ca-i mai buna decit toate ... sanatatea nu spaga ) M-a pus brusc pe niste ginduri albe si negre ...mi-am adus aminte de Burebista ( sper ca nu gresesc ) cel care a fost nevoit sa taie viile pt a stirpi inclinatzia sprea bautura la nivel de natziune ...sau mai nou la protestele iscate de marirea amenzilor la incidentele de circulatzie ( ca si cind important era sa fie amenda mica nu faptul ca trebuie sa conduci corect pt a nu fi amendat !!! ) Revenind la spaga data la doctori pun pariu ca 99,5 % am dat ... cine lucreaza in sistem poate am si luat ... Problema ( dupa umila mea parere ) trebuie pusa altfel !!! Guvernul acuza ( ba chiar pune in practica trecind la represalii ) ca fenomenul de spaga e fara precedent si deci trebuie stirpit ! CORECT ! Trece la un artificiu meschin si asimileaza personalul medical functzionarilor publici - INCORECT ! chiar bizar ! Se fac razii ( bine tzintite / soptite ) si sint prinsi medici cu buzunarele pline de spaga - CORECT ! Acestia acuza cu parasirea sistemului public si virarea in privat -dreptul lor dar mi se pare INCORECT! ( mai ales daca spaga e conditzionata si de ea depinde clar viatza unui amarit ...in fatza bolii totzi sintem pina la urma egali ) Guvernul se bate cu pumnii in piept apoi se ia cu miinile de cap dar nu mareste salariile ( de mizerie ) din sistemul de sanatate - INCORECT ! Un val de migrari ( si emigrari ) in privat sau alte tzari de soare pline e in plina desfasurare - CORECT ! Sindicatele si medicii de renume amenintza cu greva generala si blocarea accesului la actul medical -INCORECT ! Aceeasi sindicalisti si medici de renume se pling de o remunerare necorespunzatoare valorii, raspunderii si stresului la care sint supusi in orele de program dar si dupa - destul de CORECT ! Nimeni dar absolut nimeni nu isi ia insa angajamentul ca de mine nu va mai primi SPAGA ! Unde vom ajunge oare ??? eu / tu / el platim pt sanatate dar habar nu avem ce se face cu banii nostrii ... se pare ca nici guvernantzii nu stiu ... e o gaura neagra ... ridicari din umeri, inchideri din ochi ... si solutzii aberante ca " legea spagii " In rest sanatosi sa fim ca vb romanului : belelele curg girla !