31 august 2015

horo(r)scop ???

Dimineatza, cafea, mailuri si evident ... horoscop! Cica 5 zodii vor avea ghinion la bani toamna asta !!! arunc repede cu ochiul si cind eram gata sa rasuflu usurata ca zodia mea nu e pe acea lista ma desumflu pt ca o gasesc pe cea a fetei mele ( cea mare ) ceea ce inseamna, prin recul, o gaura tot in portofelul meu ... Tocmai acum cind se anuntzau, cu surle si tobe, majorari bugetare ( daca nu or ramine tot la stadiul de vorbe... cum ne-au amagit de fiecare data ) Mi-am propus sa nu mai citesc horoscopul dar ma atrage ca un magnet ... dau si eu vina tot pe zodie !!! ( racul are o mare predilectzie catre ocult si tot felul de scamatorii care prezic viitorul ) Fie ca e clasic sau chinezesc, al copacilor, florilor sau stelelor nu am avut niciodata rabdarea sa aprofundez stiintza ce sta in spatele lor... deh ! superficialitate ! totusi am devenit dependenta ca si de prognoza meteo ( si pt asta e vb de stat tot cu ochii pe cer si este lafel de inexacta ) Se vede treaba ca deja am tabieturi ! Parca plec mai vesela spre serviciu cind stiu ca astrele imi rezerva o zi linistita sau chiar plina de reusite : o sageata in sus la bani si te si vezi cu cardul doldora ... o sageata in jos la sanatate si deja te uitzi prin farmacii dupa parasinus ...o sageata in inima si viatza parca a prins nuante de roz !!! De obicei horoscoapele nu risca sa arunce cu ghinioane si dezastre spre credulii lor cititori sau ascultatori ...ca-si pierd clientzii asa ca sa auzim ( citim ) numai de bine !!! si uite asa universal se pune in miscare si energiile pozitive sint gramada pe noi !!! Multzi o regreta pe Urania dar pt mine era cam obositoare ... altzii o prefera pe Neti dar care nu ma nimereste niciodata ... vreau si eu un horoscopist profesionist in care sa -mi pun toata increderea si sa pasesc fara griji ( sau cu grijile gata prezise ) in fiecare dimineatza, stiind ce ma asteapta!E chiar imposibil? undeva, acolo, in stele, précis e totul scris...