18 octombrie 2018

revenire





Nu am mai scris de mult! din lipsa de timp, de inspiratzie sau pur si simplu fara motiv.
S-au intimplat atitea evenimente importatnte in viatza mea personala dar si a societatzii si totusi nu am simtzit nevoia sa mai astern ceva pe acest blog...semne de batrinetze !!!
Ieri am postat pe FB  un clip provocator / incitant al cintaretzei  J. Lo. cu dedicatzie pt barbatzii din lista mea. Offf! ca tare bine mai arata ...si tare sexi se imbraca ( vorba vine, ca e mai mult dezbracata ) si tare bine se misca...si...si...
Am fost " trasa la raspundere " ca nu am postat ceva si pt doamne dar asa ceva e mult mai dificil, credetzi-ma dragele mele ! Sintetzi atit de diferite incit imi e imposibil sa gasesc o placere comuna care sa poata fi si postata pe din ce in ce mai exigentul ( circotasul ) FB.
* unele prefera retzetele culinare altele, din contra, pe cele de slabit!
* unele prefera muzica moderna altele pe cea clasica
* unele il iubesc pe Fuego, altele pe Pavarotti
* unele fac dus pe ritm de  vals vienez altele pe ritmuri tribale
* unele au adormit cu Brad Pitt in gind ( a se citi Keanu Reeves ) altele poate cu Arsenie Boca
* unele vor citate din Paler, Coelho sau Confucius  altele din Sofocle sau Voltaire sau poate din Poptamas
8 unele au servicii solicitante iar altele se delecteaza cu deliciile timpului liber oferit de pensionare
* sint la mare cautare inimioarele, floricelele sau iuepurasii si pisicutzele dar nu sint uitate nici picaturile de ploaie sau pietrele in echilibrii precare.
...apoi exista atitea filme si atitea cartzi si atitea opziuni politice ca ma si sperii !!!
In concluzie, in loc de " ceva dragalas "  pe gustul tuturor doamnelor din lista mea,  m- am hotarit sa sciu acest text de blog ...care constituie si o revenire...sper sa ma tzina !