20 august 2018

vacarul R.A.T.B.




Se pare ca  R.A.T.B-ul, angajind prea multzi pe pile ( de la nevasta, amanta, copii pina la soacra si nepotzi ca de ...sint destule avantaje) s-a trezit ca are un nr prea mare de controlori / metrul  patrat  asa ca a inventat meseria de " cowboy RATB "
Fara cal sau lasou ( desi cred ca in curind li se vor da si niste bite ca sa ne poata " convinge "  mai bine ) de 2-3 luni, la capat de 41, in fiecare dimineatza, sintem minatzi ca vitele sa urcam in trmavai : uneori mai politicos, alteori mai rastit in functzie de cum ( i ) s-a sculat personajul.
Cei tineri se cred glumetzi si debiteaza ceva de genul : " de ce nu urcatzi ? hai ca noi raminem jos, nu va speriatzi " Oare cum isi permite sa presupuna ca nu as avea abonament ?
Altzii, mai blazatzi si mai plictisitzi ( de la prima ora ) catadicsesc sa spuna doar : " urcatzi, hai urcatzi ! "
Uite ca nu urc decit cind am si loc...e bine? si mai ales " cind vrea muschii mei " iar daca voi va credetzi " cowboy " eu nu ma consider vaca !!!
Atita vreme cit eu ( tu, el, noi !!! ) le platesc salariul ( care s-ar putea sa il depaseasca pe al meu, desi am ceva mai multe clase in spate )  am pretentzia macar la mai multa consideratzie ! dar ... n-ai cui cere ! doar insolentza, tupeu si limbaj slefuit din mers...ca doar sint de la transporturi !