6 ianuarie 2018

vise...visuri



In ajunul Bobotezei ( adica ieri ) :
# n-am postit ! ( aparent esentzial )
# n-am stat in incantatzii si rugaciuni ( idem )
# n-am primit preotul sa-mi sfintzeasca  apartamentul ( si pt faptul ca a venit cu 3 zile inainte )
# nu mi-am pus busuioc sub perna ( cel de acum 2-3 ani, gasit prin casa,  era prea uscat )
Cu toate acestea, cind am pus capul pe perna, am avut un dram de sperantza ca o sa-mi visez ursitul ... si uite...cind te asteptzi mai putzin ...adica tocmai spre dimineatza...
Se facea ... ca eram in autobuzul 385, inghesuita, pe scara, nimic nou sau neobisnuit pina aici. Cobor cu o statzie dupa cea la care locuiesc si intru intr-un magazin de pantofi al carui interior era total schimbat in vis . Oare creierul meu a facut ceva conexiuni cu Cenusereasa ??? M-am burzuluit la vinzatoare ( care si in realitate e fff antipatica ...in vis era si mai si ! ) apoi am iesit ca o vijelie cind ... in strada ... era chiar el : ALESUL ! asa ca visai ca-mi ceru minunatzie de Fat Frumos un pix ! 
M-am trezit si nu am apucat sa-l intreb la ce-i trebuia dar esentzial e ca  si in vis avui ( ca am luat-o razna pe olteneste ) dar in toata casa nu gasesc acum   unul sa umblu  tot anul cu el de git ( cu pixul ) ca doar-doar !
MORALA :
Credetzi in vise ca pot deveni visuri implinite !!!!!!!!!!!!!