2 ianuarie 2018

inconjurata de ... contrafacut




Sursa mea de vin de tzara a iesit la pensie ( era cineva de la serviciu ) asa ca in acest an a trebuit sa ma multzumesc cu cel de la " particulari " . Ca tot comerciantul ( roman ) care se respecta,  una itzi da la degustat si alta itzi pune la sticla : CONTRAFACUT ! L-am dres cu arome de vin fiert ( din pliculetz )  Pina si suplimentarea cu o sticla de Beciul Domnesc mi-a lasat limba vinata ( si nu era noul vin albastru ) De sucul " natural " de rodii sau portocale rosii de Sicilia ( a carui compozitzie incepe cu X% apa ) nici nu mai pomenesc : CONTRAFACUT... iar apa ( fie ea minerala sau plata ) cu denumiri autohtone sau exotice, tot apa chioara.  Las ca si asa icrele negre erau CONTRAFACUTE  ! au mers perfect pe piinea BIO-CONTRAFACUTA.
Am bagat la cuptor niste ciupercutze pudrate cu cascaval dar am avut surpriza ca acesta s-a strins ca si cauciucul ...o fi fost sintetic ? daca nu ... sigur CONTRAFACUT .
Cozonacul de casa s-a terminat de la Craciun ( de bun ce a fost ) asa ca l-am inlocuit cu unul cumparat ( nu dau nume dar e firma cu fitze ) degeaba ! tot se simtzeau aditivii si potentzatorii .
Programul TV de Revelion a fost cu glume CONTRAFACUTE  de ma gindeam ce au cu noi de vor sa ne intristeze taman la sfirsit de an ?! Veselia ( contrafacuta ) a lui D. N. nu a reusit sa  ma molipseasca ( mai avea putzin si efectul ar fi fost exact invers : sa ma enerveze !!! ) Cu  pitzipoancele siliconate, botoxate si sclipicioase cu zimbete CONTRAFACUTE,  de pe alte canale,  eram deja obisnuita dar cind am aflat cit au costat toaletele " vedetelor autohtone " m-a apucat o invidie neCONTRAFACUTA  !!!
Urarile politicienilor de pretutindeni au fost si ele CONTRAFACUTE incit itzi vine sa-i admiri pe ai nostri care ne mint sincer si verde in fatza hohoho ! 
Bine ca a trecut si noaptea dintre ani...miine eu incep serviciul...deci sa pasim cu dreptul si sa nu plecam urechea la horoscoapele  ( CONTRAFACUTE ) prevestitoare de bazaconii ci sa ne bucuram de fiecare moment autentic  pe care sa-l traim din plin !!!!