16 iulie 2019

PATZANIE DE BUN VENIT




Abia coborita din autocarul cu care facusem o minunata excursie in Budapesta ( si imprejurimi ) ma vad ajunsa in Bucuresti pe la ora ... 23 : 94! deh! traficul pe Valea Oltului !
Ma indrept spre statzia de TAXI de la Unirii dar am surpriza sa vad acolo parcate doar autobuzele de noapte. Rupta de oboseala ( ca si statul pe scaun atitea ore... oboseste! ) merg la  taxi-urile parcate ceva mai spre Centrul Vechi ( destul de animat la acea ora ) si aleg la intimplare ( care s-a dovedit oarecum nefericita) un Taxi Real. Intreb soferul daca face o cursa pina in Ghencea la care tinerelul de la volan ma priveste arogant si sictirit si mormaie un da!
Vazind ca nu schitzeaza niciun gest de a cobori sa-mi deschida portbagajul, ce sa fac?! urc in spate cu geanta de voiaj + rucsac + o sacosa ( ca doar sunt " femeia cu sacosa " )
- Avetzi grija sa nu murdaritzi bancheta ! zice el in loc de " buna seara"
- Da ce, itzi par aurolac ? raspund eu deja enervata ca eram banuita ca ii murdaresc Rolls Royce-ul
- Nu doamna dar nici noua nu ne convine sa stam si sa curatzam dupa fiecare client .
- Pe bune ?! ( asta in gind ) Sa stii ca in rucsac nu am oala cu sarmale asa ca stai linistit! Aparat de marcat are masina ? deja fierbeam dar eram prea anesteziata de oboseala pt a cobori.
Se apleaca si scoate de sub scaun aparatul pe care il monteaza fara a mai comenta apoi reia dialogul :
- Avetzi preferintza pe unde sa mergem ?
- Pe linia lui 385 (raspund eu deja pusa pe facut misto) sau pe unde zice GPS-ul.
- Eu am GPS-ul in cap ( ala prost ! completez eu in gind dar mirii doar un OK)
Restul drumului a decurs in liniste pina cind ... scot sa-i platesc cu o bancnota de 50 o cursa  care costa 13, 51. Se face ca nu are rest marunt si imi flutura sub nas niste bancnote de  10,  noroc  ca, vigilenta, ochisem in portofel un 5 lei asa ca ii iau restul de 40 si cobor pina nu ma va lua,  eventual,   si la bataie .
Traiasca UBER ( promit sa-mi incarc aplicatzia !!! ) si tu,  baiete, sper  sa dai de un client asa sictirit si tupeist ca si tine,  poate te invatza el minte cum sa te portzi daca mamica ta n-a reusit pina acum.