15 iunie 2018

tipic feminin





Pentru ca apucasem sa promit de acum 2 saptamini si nu sint adepta zicalei " a promite e o nobletze, a te tzine de cuvint e o prostie" azi voi pleca la BZ.
Stiu ca sint anuntzate ploi si ca nu o sa pot sa colind nici parcul nici orasul ( cit mi-as fi dorit ) dar ce ma preocupa cel mai mult e ca ...nu mi-am luat geanta de voiaj asortata la tzinuta !!! ma macina...ma roade...ma streseaza!
Exista o explicatzie si pt asta: am una verde exact in nuantza pantalonilor dar mi s-a parut prea mare ( si prea goala) asa ca am optat pt una lila! fix ca nuca in perete!
Era sa ma intorc din scara blocului dar, cum mai sint si superstitzioasa...n-am facut-o !
Stiu ca barbatzilor chiar nu le pasa in ce-si arunca perechea de sosete si cea de chilotzi pt vacantza dar doamnele ( macar o parte dintre ele ) sper sa ma intzeleaga si sa empatizeze.
Acestea fiind spuse ( de asta data am fost cit se poate de scurta) sper ca prognoza sa fie gresita si sa regret ca nu mi-am luat nici palaria si ochelarii de soare.
Un wikend minunat tuturor!