1 mai 2018

mail-uiala




Tot mai multe si mai dese mesajele de preteneala intre asa zisi englezi si romance ( poate si invers dar nu spun decit ce stiu personal )
Intr-o romana de " Google translate "  domnii de diverse viirste ( dar mai mult cei trecutzi de 45 ) isi exprima dorintza : " Bine să aud de la dvs., sunt X-ulica  din Scoția, sperăm că nu vă deranjează să-mi dați adresa de e-mail pentru o comunicare ușoară " 
Ori sufar eu de neincredere maladiva ori e ceva dubios la mijloc...asemanator cu invazia " ofitzerilor americani " de acum ceva vreme.
Pai la ce au nevoie englezii de mailul meu? ca sa-l puna cap la cap cu contul de FB? ( ala pe care tocmai l-au furat de curind ) cine stie ce smecherie poate iesi de aici ?!?!?!
Eu stiu ca romancele sint femei frumoase ( asta ca sa nu spun ca englezoaicele sint cam uritzele ...statistic vb ) dar mi se pare cusuta cu atza alba aceasta dorintza brusca a anumitor persoane din UK sa stringa relatziile cu junele din Ro.
Nu spun ca dragostea ar avea granitze sau ca e indecent sa le parasim pe ale noastre ( macar cu gindul si netul ) ca englezii nu stiu sa iubeasca sincer sau ca interesul tuturor are ceva suspect in spate dar...
Sau e pur si simplu primavara ...care astazi ride iarasi...peste cimpuri...peste plai ! Hormonii dau in clocot si inmugureste subit prietenia romano-engleza pe mail !